Wysyłka

 

Reklamacje/zwroty

1. W chwili odbioru zamówionego towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości i stanu opakowania przesyłki w obecności pracownika wydającego towar lub doręczyciela. Jeżeli opakowanie nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, lub towar ten jest inny niż zamówiony lub jest uszkodzony, Klient ma możliwość odmówienia odbioru towaru, po czym powinien niezwłocznie powiadomić sklep Nitcom, kontaktując się telefonicznie lub/i e-mailowo.

2. W celu złożenia reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, należy sporządzić pisemny protokół uszkodzenia / rozbieżności zawartości przesyłki w obecności doręczyciela. Dokument ten powinien być także przez niego podpisany.

3. W przypadku, gdy zakupiony produkt posiada wady techniczne, należy niezwłocznie produkt ten odesłać, dołączając opis uszkodzeń i dowód zakupu.

4. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Wystarczające jest sporządzenie oświadczenia i wysłanie go przed upływem wyznaczonego terminu. W przypadku, gdy Klient otrzymał już towar, powinien go zwrócić w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Formularz odstąpienia od umowy

5. Zwrot towaru dopuszczalny jest jedynie w przypadku, gdy nie posiada on żadnych śladów użytkowania. Powinien on być zapakowany w odpowiedni sposób, tak, aby nie był narażony na uszkodzenia podczas transportu. W miarę możliwości towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Klient zobowiązany jest do zwrócenia wraz z towarem kompletnego wyposażenia, akcesorii oraz dokumentów wydanych przy jego sprzedaży (dowód zakupu, ewentualne instrukcje, gwarancje, metki i inne).

6. Koszt opakowania i wysyłki zwracanego produktu pokrywa Klient.

7. UWAGA! Kwota zwrotu będzie równa cenie zakupu towaru wraz z kosztami przesłania rzeczy i ewentualnych prowizji za transakcję. Proszę pamiętać jednak, że zwracamy wyłącznie koszty dostawy w wysokości najtańszego sposobu dostawy produktu oferowanej na dzień złożenia zamówienia. Jeżeli klient wybrał droższy sposób dostawy towaru niż ten oferowany przez nas to i tak zwracamy koszty do wysokości najtańszego sposobu dostawy znajdującego się w ofercie NITCOM.

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Social media:
Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:ad37a6a492d579f81853a9ecc99de184#0}
Sklep internetowy Shoper.pl